Sunday, May 22, 2011

Testimoni - Semakin Segar Dengan Vitamin Shaklee

Kepada anda yang menyusukan anak seperti saya, suka saya berkongsi tagline keramat saya untuk set penyusuan Shaklee

Shaklee .. Lebih Daripada Sekadar Milk Booster

Mahu bukti? Nah baca testimoni terbaru pengguna Shaklee kami, Lyana setelah dua bulan mengamalkan suplemen Shaklee

  • badan memang makin segar..tak r letih2 sgt...yelah kan..memang perlu supplement untuk ibu berak 3 cam yana ni...
  • bangun pagi badan tak sakit..sbb makan ostematrix sbb yana kan tak minum susu
  • perkembangan aidil sgt2 pesat..sekarang Aidil dah nak merangkak...dah merangkak pun setapak (ibu de xcited lebey..hahaha)..sgt suka mengangkat badan tinggi2..sgt suka golek2 keliling rumah...
  • cam biasa..kulit memang makin sihat..alhamdulillah...thanks to vit C n Vit E
  • Aidil pun makin gebu..berat naik dengan jayanya..berat 4 bulan adalah 6.5kg...5 bulan ni berat Aidil dah 7.9kg...banyak kan naik...
  • Aidil kalau menyusu pun kejap je..dan sebelah sahaja..Sbb susu pekat...kalo yana skip amik, susu cair, mulalah meragam die..
  • Aidil kene cucuk 5 bulan tak demam pun..hoyeaaaahhhh..


sumber

Mahu mencuba vitamin Shaklee?  Sila email di nuradhamansor@yahoo.com atau sms di 019-7987970.