Thursday, February 7, 2013

Bila Ayah Sukakan Omega

Sebelum balik ke batu pahat hari tu, kak long menerima panggilan dari ibu tersayang... Seperti biasa sembang-sembang kami berakhir selepas setengah jam..kalau tiap-tiap hari telefon pun paling sekejap tetap setengah jam

Kalau biasanya ibu akan mengakhiri panggilannya dengan memberi nasihat...tapi hari tu, pesanannya berbeza

"Long, nanti balik bawakan Omega, Alfalfa dan Ostematrix, papa awak makan omega hari-hari ni nampak kurang resdung dan lenguh-lenguh badan..." ~ Wah!!! Satu perkembangan baru... biasanya memang kak long akan berikan bekalan vitamin buat ibu dan ayah sebelum sempat vitamin tu habis...tapi dek kesibukan kak long agak culas pula kali ni...yang buat saya terkejut tu..biasanya Omega bukanlah favourite ayah..namun kali ni ayah pula mengingatkan ibu supaya saya membawa Omega...



Dan ketika kak long pulang, ayah terus memberitahu, " seja papa makan omega ni, rasa sesak kat dada, batuk dan selsema cepat je hilang... buncit kat perut ni pun macam turun je long.." Kak long tersenyum je...

So sebenarnya Omega ni membantu memelihara sitem pernafasan kita jadi mereka yang ada simptom athma dan sering selsema dan batuk, Omega ni memang sangat sesuai untuk kalian. Ia membantu memanaskan dada. Selain itu ia berfungsi memecahkan lemak dan kolesterol terutamanya di bahagian perut dan paha. Ia adalah alternatif kepada lecithin.

Kalau ayah saya dah sukakan OMEGA..anda bila lagi???


Berminat nak mencuba produk Shaklee?

Hubungi saya Pengedar Sah Shaklee Anda

~ Nur Adha Mansor
~ Shaklee ID: 852417
~ sms|whatsapp: 019-7987970
~ Emel: nuradhamansor@yahoo.com