Tuesday, November 5, 2013

Perlukah LIFE BOAT???



Assalamualaikum dan salam penuh kasih sayang buat pembaca blog kak long

Kenapa tetiba je kak long bertanyakan soalan di atas ye... Kebanyakan antara kita sekarang ni amat jarang memikirkan kehidupan kita di waktu mendatang...tak kiralah sama ada tentang kewangan kita, kesihatan kita malah amalan kita.

Waktu mendatang tu tak bermakna 10 tahun akan datang je malah sekada kerlipan mata sebentar lagi pun kita tak pasti bagaimana akan kita harungi jika kita tak bersedia.

Apa persediaan kita untuk memastikan kedudukan kewangan kita semakin baik?
Apa persediaan kita untuk memastikan kita terus sihat dan bertenaga dalam menjalankan urusan kita?
Apa persediaan kita nak naik pangkat dalam kerjaya kita?
Apa persediaan kita dalam membesarkan lagi jaringan perniagaan kita?
Malah
Apa persediaan kita untuk menuju ke alam barzakh kelak?

Jika untuk hidup di dunia ni pun kita tak bersedia... Bagaimana agaknya kita nak bersedia ke alam yang satu lagi..

Jadi fikir-fikir kan lah...

Besar manakah LIFEBOAT yang anda nak bina...
Dari bahan apakah LIFEBOAT tu nanti..
Bilakah LIFEBOAT anda tu nak siap...

Yang tahu hanya ANDA!!! FAST ACTION FAST RESULT!!!

Salam sayang


 Berminat nak mencuba produk Shaklee? Hubungi saya Pengedar Sah Shaklee Anda
~ Nur Adha Mansor
~ Shaklee ID: 852417
~ sms|whatsapp: 019-7987970
~ Emel: nuradhamansor@yahoo.com