Sunday, November 17, 2013

TESTIMONI VIVIX ~ PESAKIT DARAH TINGGI

Salam sayang

Pagi ni kak long nak share beberapa testimoni VIVIX dan pesakit DARAH TINGGI

Terima kasih pada kak wina atas perkongsian ni.

******************************************************************************

~ TESTIMONI VIVIX UNTUK DARAH TINGGI~

VIVIX sangat2 berkesan bagi merawat penyakit darah tinggi kencing manis, jantung, sendi, Stroke dll.

Antara fungsi Vivix..

 Memperbaiki DNA. Setiap hari, tubuh kita mengalami kerosakan DNA (salah satunya akibat radikal bebas) yang menyebabkan proses penuaan terjadi begitu cepat. Vivix membantu melambatkan dan melindungi DNA sel tubuh kita dan melambatkan proses tersebut.Vivix sesuai diambil oleh mereka yang selesai menjalani rawatan pemulihan kanser, misalnya kimoterapi, bagi mengembalikan sel tubuhnya kepada keadaan asal.

 Memperbaiki tenaga sel. Semakin tubuh kita terdedah kepada penuaan, semakin cepat sel tubuh kita kehilangan tenaga. Ini akan menurunkan fungsi sel. Vivix membantu menguatkan sel tubuh.

 Membantu meningkatkan fungsi otak, kardiovaskular, imuniti dan sendi. Semakin tua, semakin kita rasa sakit sana sini, ingatan pun makin pudar. Vivix membantu mengembalikan keremajaan.

kebaikan Vivix,Testimoni Vivix

Fakta menarik tentang VIVIX 
 Satu sudu teh Vivix mengandungi resveratrol yang bersamaan dengan 3000 gelas wain merah...pastinya alternatif terbaik bagi muslim
 2500 kajian diterbitkan terhadap bahan-bahan yang digunakan dalam Vivix
 Bahan yang digunakan mempunyai potensi lebih 10 kali ganda dari resveratrol semata-mata dalam memperlahankan penuaan sel
 Mempunyai lebih dari 15 polyphenol termasuk ellagitannins yakni antioksidan semulajadi
 Diperbuat daripada bahan-bahan semulajadi tanpa pewarna tiruan, pemanis, perasa, alkohol dan pengawet
 Semestinya halal dan mendapat kelulusan KKM
Dipatenkan eksklusif untuk Shaklee.


Jom kita baca testimoni pengguna yg berpuashati dengan VIVIX:

BLOOD PRESSURE / HYPERTENSION (DROPS 16)
*****************************************
Masa medical check up May 2012, blood pressure saya dikira tinggi..ta sepaptotnye ngan usia saya..bacaan 142 over 88..tinggi kan??..patot la saya selalu pening kepala..kira stage pre-hypertension da tu..pastu doktor tu gertak.."kalo awak tak jaga ni..tinggi skit lg..saya da kene bagi ubat darah tinggi kat awak.." oh tidakkkk..saya ta nak makan pil-pil yang banyak ituuuu..hohoho..Alhamdulillah Ogos 2012..saya check smula..126 over 80..saya bersyukur turun..dan masih menjaga supaya mencapai bacaan normal 100-110..

ALLERGIC
*********
Saya ade allergik dari kecik lagi..kulit saya sangat-sangat sensitif..terlalu banyak pantang larangnyeee..makan itu tak bley..pakai losyen itu tak bley..pakai sabun mandi itu tak bley..persekitaran kotor pun effect kat kulit saya jugak..Dengan vivix, kulit saya yang pernah luka tu, elok ajeee..jadi kulit baru..bersyukur sangat..yesss VIVIX REPAIR CELL!!...yang ini diiringi dengan diet pemakanan yang sangat ketat..untuk pengetahuan, saya ta makan AYAM BANDAR dan TELUR..dan makanan yang sewaktu dengannye..dua-dua ni toksin dia sangat kuat sebab mereka di INJECT supaya cepat besar dan bertelur..ayam kampung, telur kampung tape..Ya Allah seksanya..kebanyakkan makan skang dimasak dengan telur dan ayam..kdg-kdg sebagai perencah..

HIDUNG BERAIR (MEMANASKAN BADAN)
**********************************
Saya baru perasan..ini membuktikan Vivix adalah untuk kesihatan menyeluruh hihihi..kalo dulu, saya memang ta tahan sejuk..disebabkan kipas yg da set 1 je tu, saya akan terjaga kul 3 pg sebab hidung berair..pastu bangun pagi bersin 6-8 kali..apa lagi kalo aircond..demam terussss hehe..hidung ta payah na ckp la..sumbat ngan tisu je..Skarang dah TADE..hihihi..alhamdulillahhh 

PENURUNAN BERAT BADAN (DROPS 5KG)
***********************************
yeahhhh..part ni besttt..susah betul nak trunkan berat ni tanpa EXERCISE..
May 2012 - Ya Rabbi, berat 65kg..dengan keadaan saya yang katekkk ni..152..BMI = 28++..rase berat je badan ni..
Ogos 2012 - Alhamdulillah trun 60kg..BMI masih tinggi 25++..tanpa EXERCISE..almaklumla busy hehehehe..sepatot kene ade sedikit EXERCISE untuk jantung kita..akan diusahakan kemudian ekekeke ..saya jaga makan..BUKAN TAK MAKAN ea..sy cuma tukar pemakanan saya..TARGET - By end of this year Dec 2012..saya target nak capai berat saya 52kg..BMI = 22++..dan by end of March 2013, set target 47kg..dengan BMI normal 20++..Doakan saya..hihihihi..Saya memang tak nak turun secara drastik..tak elok sebenarnye..ckup la 1-2kg sebulan..yang penting konsisten..dan kita jaga pengambilan makanan kita..^^
Semua target ni saya capai dengan SHAKLEE..dan semestinya dengan izin Allah s.w.t..kita merancang..disusuli dengan usaha dan doa..Sayangi diri sendiri sebelum kita nak disayang oleh orang len..itu adalah rewards untuk DIRI SENDIRI..InshaAllah..demi insan-insan yang saya sangat sayang.. =))

Testimoni VIVIX



 

Berminat nak mencuba produk Shaklee?
Hubungi saya Pengedar Sah Shaklee Anda

~ Nur Adha Mansor
~ Shaklee ID: 852417
~ sms|whatsapp: 019-7987970
~ Emel: nuradhamansor@yahoo.com