Posts

Showing posts from December, 2013

Rangkaian SHAKLEE Kak Long

Image
Salam sayang

Wah...hari pertama CUTI SEKOLAH dah bermula...tentu ibu bapa kat luar sana dah mula mencari-cari tempat bercuti... almaklum nak reward anak-anak, masa ni lah kan...

In shaa Allah kak long sekeluarga akan pulang ke kampung halaman di Batu Pahat dan Mersing bermula Khamis ni (21/11/2013). Balik untuk majlis akikah puteri kak long (si comel HANIS) dan memeriahkan majlis menyambut menantu adik ipar kak long di Mersing pada 23/11/2013. Sesiapa yang berada di Mersing, bolehlah calling2 atau sms kak long... Jemput ke majlis tu nanti.

Mungkin kalian juga ada merancang nak pulang ke kampung dan pada masa yang sama, nak mencari Shaklee di kampung halaman kan...  Jadi di sini kak long nak bagitau kat korang di luar sana kat mana korang boleh cari rangkaian produk  Shaklee..

Pastinya hanya di RANGKAIAN KAK LONG

1) Radhiah Rahim


Lokasi: Shah Alam
Blog: http://fadrafa.blogspot.com/
FB: https://www.facebook.com/diey.ziah?fref=ts
sms/whatsapp: 019-7578554

2) Siti Muhaini


Lokasi: Manjung
Bl…