Monday, August 21, 2017

Rahsia Vitamin Shaklee - RahsiaSihat.com

Salam sayang 

Minggu lepas kak long ada update beberapa entri berkaitan Omega 3 kan.

Mungkin ada yang musykil, EHHHH 1 vitamin boleh tapau semua penyakit ke? Kak long jawab dengan senyuman manis dulu ye

Image result for senyuman

Vitamin ni seperti yang korang sedia maklum, diambil untuk mencukupkan nutrisi yang lompang-lompang di dalam badan kita. Tak kiralah yang lompang tu di bahagian mana pun.

Jadi sebenarnya jika ada yang berkata, kenapa saya ambil sekian vitamin, saya dapat sekian kesan dan juga kesan tambahan yang lain ye. Inilah sebab yang sebenar.

Badan kita ni unik dan ia mempunyai sistem pemulihan sendiri. Maksudnya di sini, ada penyakit yang datang adalah disebabkan kekurangan mikronutrien. Jadi bila kita dah mencukupkan mikronutrien tu dalam menu diet harian kita, secara tak langsung, bahagian yang sakit tu dah pulih dan boleh berfungsi seperti sedia kala.

Sebab itulah, kenapa bila kita dah mula mengamalkan vitamin dan pemakanan sihat, kita mula rasakan perubahan kesihatan yang lebih baik. Sebenarnya mudah je cuma kena kuatkan semangat untuk terus mengamalkan pemakanan sihat dan seimbang. Ada je yang celup-celup ambil vitamin, tapi ia sangat merugikan sebab kita tak memberi sel kita makan dengan sebaiknya.

Oleh itu, pastikan jika korang amalkan vitamin, ambil dengan konsisten. Baru hasilnya UMPPHHH!

Berminat menjadi ahli Shaklee dan mencuba produk?

Hubungi

Nur Adha @ Kak Long 
Pengedar Shaklee Sitiawan, Manjung & Lumut 
019-7987970 
nuradhamansor@yahoo.com