Thursday, September 14, 2017

Promo September - The Radiant 4

Salam sayang 



Alamak macam terlambat je kan nak bagitahu korang pasal promo bulan September ni

Hah ni lah dia promonye. Banner kat atas tu promo bulan ni. The Radiant 4 khusus untuk mereka yang nak kulit muka cantik berseri. Glowing dan flawless gitu la

Apa yang ada dalam Set The Radiant 4 ni?

Perlindungan antioksida dengan Vitamin C


Kekalkan kelembapan kulit dengan GLA


Serbuk soya yang kaya dengan 9 asid amino penting dan kalsium. 

Protein soya ESP membantu mengurangkan kolesterol. Jumlah protein soya yang disyorkan untuk memberikan kesan penurunan terhadap kolesterol darah adalah 25g sehari.

Minuman berkolagen daripada Sisik Ikan Merah (RSS) dengan berat molekul yang rendah untuk penyerapan yang lebih baik.

Berminat untuk membeli set The Radiant 4, boleh je klik troli di bawah ni ye. 
Terima kasih

Image result for shopping cart

Untuk KONSULTASI PERCUMA, boleh hubungi

Nur Adha @ Kak Long 
Pengedar Shaklee Sitiawan, Manjung & Lumut 
019-7987970
nuradhamansor@yahoo.com