Saturday, September 30, 2017

Rahsia Bahan Kolagen Shaklee - Pengedar Shaklee Manjung

Salam sayang 

Korang semua mesti dah kenal kolagen kan. Berlambak dah produk kolagen yang ada kat luar sana tu. Tapi hari ni kak long nak cerita sikit Rahsia Bahan dalam Kolagen Shaklee ni. Nak tau tak, kalau nak teruskan baca ye.

Image result for kolagen shaklee dan sendi

Rahsia Bahan1

Bahan utama Kolagen Shaklee adalah SISIK IKAN MERAH

Sisik ikan merah adalah yang premium.
Ia kurang pencemaran dan kebolehserapan lebih tinggi berbanding kolagen haiwan lain

Rahsia Bahan 2

Ekstrak Biji Camelia Japonica

Biji Camellia Japonica terdiri daripada asid oleik. Asid oleik merupakan sejenis emolient dan bahan pelembap kulit yang hebat. Asid oleik mengandungi isoflavon (sejenis antioksidan semulajadi) yang boleh menentang radikal bebas

Rahsia Bahan 3

Ekstrak Pfafia

Pfafia juga dikenali sebagai Ginseng Brazil. Kombinasi Pfafia dan biji Camellia Japonica membantu penghasilan kolagen dan asid hyaluronic. Asid hyaluronic berperanan dalam dalam menghidratkan tisu tubuh sekaligus menghasilkan kulit yang lembut, lembap dan licin.

Rahsia Bahan 4

Elastin dari Kolagen Ikan

Elastin menjadikan kulit lebih fleksibel. Tegang tetapi boleh melantun semula. Gabungan elastin dan kolagen menjadikan kulit tegang, anjal dan elastik

Rahsia Bahan 5

Vitamin C dan B

Vitamin C menggalakkan penghasilan kolagen dan menentang radikal bebas.
Vitamin B turut serta dalam aktiviti metabolisme karbohidrat, protein dan lemak yang membekalkan tenaga untuk menghasilkan kolagen dalam kulit

Rahsia Bahan 6

Ekstrak kerangan

Glukosamine dari ekstrak kerangan membantu proses sintesi bendalir sinovial. Bendalir sinovial ini membekalkan pelincir pada sendi-sendi. Ia juga membantu penghidratan mata untuk melegakan ketidakselesaan mata.

Rahsia Bahan 7

Lactobacillus acidophilus

Membantu mengimbangi mikroflora usus. Ia juga membantu membina semula sistem usus yang sihat yang mampu meningkatkan penyerapan kolagen.


Jika ada yang berminat untuk mencuba SET VITAMIN SHAKLEE, 
 boleh hubungi nombor di bawah

Nur Adha @ Kak Long 
Pengedar Shaklee Sitiawan, Manjung & Lumut 
019-7987970
nuradhamansor@yahoo.com