Posts

Showing posts from February, 2018

WAHM - Pengakuan Kaklong - Pengedar Shaklee Manjung

Image
Salam sayang 


Masuk tahun 2018 ni nampaknya belum ada bahan baru dari kaklong ye.

Maaf ye korang sebab terfokus pada urusan yang lain.

In shaa Allah lepas ni kaklong akan kembali konsisten menulis di sini ye.

Januari 2017 genap lah setahun kaklong bergelar WAHM atau bahasa biasanya suri rumah yang bekerja dari rumah.

Satu title yang menjadi impian sejak 2014 lagi.

Bukan mudah pun sebenarnya nak ambik keputusan besar ni. kalau tak takkan amik masa bertahun kan.

Masa di awal letak WAHM sebagai impian memang rasa tak percaya pada diri sendiri. Letak WAHM sebab tengok kekawan dalam Shaklee masa tu ramai yang letak target yang sama. So kiranya tahun 2014 tu kaklong letak sekadar ikut trend la.

Kemudian, bila dah masuk 2015 kaklong dah mula nampak keperluan untuk kaklong bergelar WAHM. 2015 tahun yang sangat bizi buat kaklong. Boleh dikatakan setiap minggu pasti ada kerja outstation. Tambahan pula, masa tu ada masalah dalaman di kilang dan kaklong kena ambik alih tugas seseorang. Jadi mema…