BAHAN RAHSIA VITAMIN E - Pengedar Shaklee Manjung

April 12, 2018

Korang tau tak apa BAHAN RAHSIA dalam VITAMIN E SHAKLEE?





Nak tau apa dia? Ini dia minyak biji anggur.

Minyak biji anggur ni merupakan agen antioksidan yang sangat bagus. Ia berfungsi dalam mempercepatkan pertumbuhan sel kulit dan juga melembutkan kulit. Ia mempunyai kandungan asid linoleik yang tinggi.


Kalau korang perasan, ada sesetengah bahan kosmetik pun ada minyak biji anggur ni tau.

Minyak ini sangat bermanfaat dalam memperbaiki kulit rosak, kulit kasar, bermasalah atau kulit terbakar disebabkan pancaran matahari.

Nampak gayanya macam boleh buat sunscreen je kan hehehe. Sebab tu lah kalau siapa yang mengamalkan VITAMIN E ni ibarat dah ada pelindung sinar uv. Bukan setakat kat muka tapi seluruh badan. Best kan.

Ibu-ibu yang ada masalah tumit atau siku kasar, jom kita cuba. 

Manalah tahu, boleh buat testimony sendiri lepas ni

Berminat menjadi ahli Shaklee atau mencuba produk?

Hubungi

Nur Adha @ Kak Long 
Pengedar Shaklee Sitiawan, Manjung & Lumut 
019-7987970 
nuradhamansor@yahoo.com

You Might Also Like

0 comments

Jom share