MEALSHAKES PILIHAN ANAK - Pengedar Shaklee Manjung



Hari-hari ayam. Hari ni pun request lauk ayam juga.

Ibu ayah naik jemu. Maka menu hari ni ikan pari asam pedas.

Tumis sayur dan gorengkan telur dadar. Tempe goreng kalau ada penambah selera. Percikkan kicap manis dan masin berselang seli.

Yang request ayam tadi pun dah lupa perihal ayam. Maka jomlah makan berjemaah di dalam talam.

Selalu tak korang, ibu-ibu kat luar sana berhadapan dilema ni. Kalau ye, meh kita sep sikit hehehe.

Kaklong pun sama. Di rumah ni 2 item ni wajib ada, AYAM dan TELUR. 2 ni memang favourite anak-anak. Tapi sebenarnya cukup ke nutrien anak-anak kita kalau diorang ni jenis pemilih makan?

Tak cukup sebenarnya. Tapi mujurlah juga kaklong top up nutrien diorang ni dengan pengambilan MEALSHAKES SHAKLEE.

Mealshake ni biasanya diorang akan bancuh sendiri sebagai sarapan ataupun minum petang. Kekadang tu, saje je nak buat smoothies maka tambahlah ESP dan buah-buahan yang diorang suka.

Setakat ni, Alhamdulillah nampaknya diorang ni serasi dengan Mealshakes Shaklee. 

Kat rumah memang kena standby siap-siap 1 canister untuk diorang.

Ibu-ibu kat luar sana biasanya beri suplemen apa untuk anak-anak permata hati?

Berminat menjadi ahli Shaklee atau mencuba produk?

Hubungi

Nur Adha @ Kak Long 
Pengedar Shaklee Sitiawan, Manjung & Lumut 
019-7987970 
nuradhamansor@yahoo.com

Popular posts from this blog

VIVIX untuk SUAMI

Untuk Renungan

Kerusi Urut OGAWA