VITAMIN HOTSALE - Pengedar Shaklee Manjung

Hari ni kaklong nak kongsikan apa vitamin yang paling banyak kaklong jual dan paling ramai peminat di kalangan customer kaklong


Ye inilah HOTSALE kaklong setiap bulan. 

Kebiasaannya 2 dozen dah pasti setiap bulan. 

Kenapa OMEGA GUARD jadi pilihan customer kaklong?

1) Sesuai diambil seisi keluarga
Omega Guard ni boleh diambil dari kanak-kanak berusia 1 tahun ke atas sehinggalah warga emas. Jadi beli 1 jenis vitamin untuk sekeluarga. Mudah kan.

2) Omega bagus untuk masalah sendi
Kebanyakan mereka yang bekerja pasti ada masalah lenguh dan sendi kan. Ye lah kekadang tu berjalan banyak atau duduk menghadap komputer sepanjang hari pun pinggang dan lutut boleh sakit. Omega membantu meredakan sakit pinggang dan lutut yang susah nak bergerak.

3) Omega membantu daya ingatan
Hah, yang ni pun salah satu sebab kenapa Omega ni hotsale. Ramai ibu ayah yang beli Omega ni untuk anak mereka. Malah ia turut menjadi kegemaran ibu-ibu yang hamil.
Kandunga DHA dan EPA serta Omega 3 dalam omega Guard ni membantu meningkatkan daya ingatan anak-anak. Malah ia menggalakkan sel-sel otak saling berhubung. 

So rasanya ada tak perasaan nak mencuba Omega Guard ni?


Berminat menjadi ahli Shaklee atau mencuba produk?


Hubungi


Nur Adha @ Kak Long 
Pengedar Shaklee Sitiawan, Manjung & Lumut 
019-7987970 
nuradhamansor@yahoo.com